2008.12.22. 19:12| Szerző: Doa

Susan vagyok. Születésem óta itt lakom... Egy sarki bárban dolgozom, heti 5ször. Az életem viszonylag tök normális, mondhatni átlagos és geci unalmas, mint egy átlagos  lányé, ahogy a filmekben is szokott lenni: én voltam a gimi legnépszerűbb csaja, bárkit megkaphattam volna... vagyis bárki megdughatott volna... ha hagyom...

Szóval itt dolgozok... ennyi unalmas idő után az ember már vár egy kis változást... valami izgalmat, kalandot... A haverjaim, minden este amikor dolgozok itt időznek velem.Tényleg, tényleg kéne valami izgalom, valami normális történés, azon kívűl, hogy mindg mással dugatom meg magam. Jártam karate edzésre is... De aztán rá kellet jönnöm, hogy ez egy olyan környék, ahol nem nagyon van mitől megvédeni magam és másmerre meg úgyse megyek, ezért abba is hagytam.

Az eddigi kapcsolatataim, kábé a semmivel értek fel, mivel a pasik vagy megcsaltak vagy ott hagytak 1 hónap után, a családom európában él, tehát egyedül lakok egy lakásban, valahol a 4. utca sarkán....Vajon miért pont a sarkon lakom... Igen elgondolkodtató. A ma délelöttöm is ugyanúgy kezdődött mint a többi: felkeltem, rágyújtottam, elmentem wc-re, rágyújtottam, felöltöztem, rágyújtottam, kiégettem a ruhámat, átöltöztem, rágyújtottam. Majd mindezek után elindultam a közértbe, mert elfogyott a cigim.

 

A bolthoz érve érdekes dologra lettem figyelmes: a kis falu, ahol lakom, teljesen üres volt. Sehol egy lélek...ember meg pláne nem volt. De nem csodálkoztam el, volt már ilyen. Bementem a közértbe...hehe.Nehogy azt hidd. Zárva volt. Így hát, elindultam a buszmegállóhoz, hogy a busszal elmehessek egy másik bolthoz, ami remélhetőleg nyitva van. Ekkor hatalmas szél kerekedett, és a képembe fújt egy újságot. Kiszedtem, majd káromkodtam egy akkorát, hogy viszhangzott. Mikor megnéztem, mit fújt a szél a pofámba, meglepődtem. Az újságon ez állt: "idegenek támadták meg GreuwWill-t(ahol lakom). Sokan elmenekültek, voltak akik bebújtak a pincéjükbe." Ekkor felmerült bennem egy gondolat...vagyis kettő. Az első: hogy lehetek ekkora balfasz, hogy még az UFO-támadásokat is kihagyom? Vártam valami izgalmasra. Tessék. Átaludtam. Francba. A másik gondolat: viszont akkor most enyém az egész falu. Meg minden. Hmm...Ebből hasznom is lehet. Vagy nem. Köszönöm.

 

Elég sokat vártam a megállóba és kibaszott hideg volt, és mivel a délelötti szerencsétlenkedésem és a cigire vadászásom elég sok időt elvett, délután lett és eljött az az idő, amikor vissza kellet mennem a bárba, az előpakolásokra. A faszom ki van azzal a kurva bárral... De ez jutott... Rádöbbentem, hogy busz se jár, bár a várakozásom alatt elhajtott mellettem egy két kocsi, valószínűleg ők is azon szerencsétlenek, lehet ő gondolkodásukban szerencsések közé tartoztak, akik lemaradtak az "űrlény-járásról...."

Najó... unalmas volt a hazafele út... A leveleket fújta a szél. Csak mentem és mentem és mentem és mentem és nem volt cigim és ez kurvára idegesített... és még mindig mentem és a múlthétre gondoltam, de még mindig nem értem haza, csak mentem... Mi a fasz? Rossz irányba indultam. Csodás. Akkor visszafordulok. Elindultam... Hangokat hallottam... űrlények, idegenek... micsoda hülyeség, röhögnöm kell... Elpusztul a föld... Sokan hiszik és félnek ettől, de csak kevesen vannak, akik tudják az igazat, hogy mi is ez valójában... Na és azoknak lenne okuk félni... vagy nem...

És még mindig mentem... Áhh itt vagyok, ott a lakásom ablaka már látom. Felrohantam a lépcsőn, eltettem a frissen mosott ruhám, amibe dolgozni fogok és elindultam a bárba...

Ez történt és most megint itt vagyok... Megy a zene, mindenki nevet, iszik, nevet, iszik...Úgy látszik a falu nem sokat fogott fel a délután történtekből... Na de mind1. Megint ugyanazok az arcok. Ááá megjöttek ők is, de kurva jó... Na mind1... egy tequila... hozom... viszem... adom... Jeessszus, őt még nem láttam... Kicsoda? és milyen kibaszott jól néz ki...

 

 

 

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://scufublag.blog.hu/api/trackback/id/tr78837131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása